AllPhoto.ir|عکس‌ها

allphoto.ir
AllPhoto.ir|عکس‌ها

زیباترین و بروزترین عکس ها
AllPhoto.ir|عکس‌ها - عکس‌ها و والپیپرها :: ALLPHOTO.IR

طبقه بندی موضوعی

عاشقانه پاییز

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۴۵ ب.ظ

پاییز را دوست دارم…

ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺗﺐ ﮐﺮﺩﻩ! ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﻟﺮﺯ ﮐﺮﺩﻩ! ﺑﻐﻀﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ! ﺣﺮﻓﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ! ﻣﻦ، ﺳﮑﻮﺕ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺗﺐ ﻭ ﻟﺮﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﻢ! ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﻋﺮﻭﺱ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺼﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ . ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪ؛ ﻟﻪ ﻧﮑﻨﻢ؛ ﺑﺮﮔﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻧﻔﺲ ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ ﺍﻡ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻧﺪ …!!!

عکس های پاییز در راه است|تعداد:4پس زمینه با کیفیت|فرمت:JPG|کیفیت ها:دسکتاپ,لپ تاپ,HD||حجم:2091

متن زیبا در مورد فصل پاییز

صدای قدمهای پاییز را میشنوی ؟!

جانِ عزیزتان خیابان ها را پر کنید از عاشقانه ها

نگذارید پاییز دلش یخ بزند

_________________________

 

میخواهم برای فصل سرد پاییز لباس بخرم

منتها اینبار لباسهایی با جیب های بزرگ

بزرگ به اندازه ی دست های دونفر

_________________________

قسم به پاییزی که در راه است

و به پچ پچ‌ عاشقانه‌ برگ‌ ها

قسم به بوسه‌ های آخر

و به باران‌ های گاه و بی گاه

و به آغوش‌  های خالی …

قسم به عشق

که من پاییز به پاییز

باران به باران

آغوش به آغوش

دلتنگ توام

 

به یاد رسم دلتنگی به یاد لحظه هایم باش

در این پاییز تنهایی تو تنها آشنایم باش

_________________________

عاشق که باشی، پاییز که باشد

باران که ببارد انار که هیچ

سنگ هم اگر باشی دلت ترک میخورد

 

_____________________

 

از رفتن می‌ گویی

و من برگی که

به پاییز فکر می‌ کند.

 

 

گوش کن …

صدای نفس های پاییز را میشنوی ؟

و این زیباترین فصل خدا می آید

غم و اندوهت را به برگ درختان آویزان کن

چند روز دیگر میریزند

 

_________________________

 

نگرانم

پاییز که برسد

ساعت ها را عقب می کشند

دلتنگی ام

یک ساعت زودتر می آید

 

________________________

 

فصلی در راه است

با اشک‌ هایی که هنوز

بر گونه‌ خیابان نیفتاده

خشک می‌ شوند

و عشق پنهانی‌ ترین رازِ پاییز است

 

 

تنهایی

مثل باران پاییزی

وسوسه قدم زدن است در خیابان

که می روی و باز می گردی

و تازه می فهمی خیس شده ای تا مغز استخوان هایت

 

_________________________

 

چه سختِ هم پاییز باشد ؛

هم ابر باشد

هم باران باشد !

هم خیابان ِ خیس …

اما نه تو باشی، نه دستی برای فشردن باشد

نه پایی برای قدم زدن باشد

و نه نگاهی برای زل زدن

 

_________________________

 

همیشه که پاییز

فصل عاشق شدن، قدم زدن  و شعر خواندن نیست

گاهی هم فصلیست که می‌ شود

روی بعضی از خاطره‌ ها

مثل برگ‌ های ریخته شده‌ درخت پا گذاشت و رفت

 

 

پاییزتان را دونفره آغاز کنید

بخدا قسم که همین پاییز از تنهایی دلش میگیرد

 

_________________________

 

اصلا من به جهنم

پاییز دلش میگیرد اگر من را بی تو ببیند

 

_________________________

 

قاصدک ها از راه رسیده اند

خبر از آمدنِ پاییز آورده اند

به انتظار نشسته که ببینم کدامین قاصدک

خبر آمدنت را برایم می آورد

 

 

دوباره پاییز

اما نه فصل خزان زرد

دوباره پاییز

اما نه فصل اندوه و درد

دوباره پاییز

فصل زیبای سادگی

دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی …

 

_________________________

 

نفس هایم در تلاطم بی تو بودن

با لحظه های فراق آمیخته شدند

باران ها بی تو باریدند

گل ها بی تو شکوفه زدند

و من، درگیر میان باغ سیب

در هیاهوی پاییز برای همیشه گیر افتادم

 

_________________________

 

منطق پاییز

مثل بی‌ منطقی زنیست

که وقتی دارد از زندگی مردی می‌ رود

موهایش را رنگ می‌ کند!

 

متن ادبی در مورد فصل پاییز تنهایی عشق

 

طبیعی است

پاییز، جای تابستان را می گیرد

ولی قبول کن

هیچکس جای تو را نمی گیرد

 

_________________________

 

پاییز برای بعضی ها دل انگیز است

و برای بعضی ها غم انگیز

برای من فصل سردی دلهاست

فصل باریدن اشکها

فصل تنهایی قدم زدن روی برگهای نارنجی

فصل رقصاندن آتش سیگار در سیاهی و سکوت شب

اینروزها هوای دلم هم پاییزیست

 

_________________________

 

امان از دوستت ‌دارم‌ هایی

که ردپایشان نمی‌ گذارد

این یک لقمه پاییز

بی دردسر از گلویمان پایین برود

 

 

کاش چون پاییز بودم

کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم

برگهای آرزوهایم، یکایک زرد می شد

آفتاب دیدگانم سرد می شد

آسمان سینه ام پر درد می شد

ناگهان توفان اندوهی به جانم چنگ می زد

اشک هایم همچو باران دامنم را رنگ می زد

وچه چه زیبا بود اگر پاییز بودم

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

 

_________________________

 

وجودم پاره ای از شب

دلم تنهاترین پاییز

بساطم بقچه ی اندوه

دلم تنگ است

دلم اندازه حجم قفس تنگ است

 

_________________________

 

پاییز

آرام آرام قدم بردار

که تو فصل عاشقانه‌ هایی

و من تنها …

 

شیک ترین متن های زیبا درباره پاییز عشقولانه

 

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن

دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن

وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز

نمیدونی تو این هوا چشات چه خوشرنگ میشه باز

 

_________________________

 

باران که می بارد تو در راهی

از دشت شب تا باغ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبریز

با ابر و آب و آسمان جاری

تا عطرِ آهنگ تو می رقصد

تا شعر باران تو می گیرد

 

_________________________

 

آنجا را نمی‌ دانم!

اما اینجا بی‌ تو، بدونِ آغوشت

خیابان به خیابان، برگ به برگ

پاییز به شدت دارد اتفاق می‌ افتد

 

متن زیبا درباره پاییز و باران عاشقی

 

داغ من بیشتر از آن است که فراموش شود

هر پاییز 

هر زمستان 

من بی تو بودنم را بهانه میگیرم

بهارها می بارم

تابستان ها می سوزم

تقویم من بدون تو بیهودگی محض است !

 

_________________________

 

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست

خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست

هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست

 

_________________________

 

پاییز را باید

با چشم‌های تو نگاه کرد

وگرنه برای من

دیگر عاشقانه نیست

این رنگ‌ های پژمرده‌ خیابان‌ ها

 

متن عشولانه جدید درباره آمدن فصل پاییز

 

برگ ریزان درخت و خواب ناز غنچه هاست

خش خش برگ و نسیم باد را بی انتهاست

هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل فصل قصه هاست

 

_________________________

 

تمام شهر پاییزی را با تو قدم زده ام

خودت جوابگوی خیابان های پاییزی بی من باش

 

_________________________

 

کاش کسی پاییز را  سر و ته می‌ کرد

برگ‌ ها به درخت می‌ چسبیدند

تو به من

 

 

پاییزت پر از آرزوهای قشنگ

اولین لحظه های پاییزت پر از نم نم باران خوشرنگ

و من آرزومند آرزوهایت

 

_________________________

 

پاییز هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد

با این همه

از منبر بلند باد

بالا که می رود

درخت ها چه زود به گریه می افتند !

 

_________________________

 

تاب می‌ خوری روی پاییز

دوستت دارم‌ هایم هولت می‌ دهند

کودکانه ذوق می‌ کنی

عاشقانه می‌ خندی و می‌ گویی

محکم‌ تر!

و من فریاد می‌ زنم: دوستت دارم

 

عکس نوشته پاییزی با متن بیوگرافی درباره پاییز

برگ ریزان که باشد

باد سرد که بوزد

باران که بیاید

خلاصه بگویم

پاییز که باشد

از همیشه تنها ترم و عاشق تر

 

_________________________

 

فصل قشنگیست، پاییز

دل به دلش که بدهی

عاشق میشوی

دل به دلش که بدهی

پر از رنگ های دل چسب میشوی

دل به دلش که بدهی

با باران هایش

با هوای دو نفره اش

تو را یاد خاطراتی میاندازد

یاد آدمهایی که نیستند

که اگر بودند هم شاید دردی را دوا نمیکردند

 

 

پاییز فصل عاشقانه هاست

دل ام تابستان میخواهد آفتابی و گرم و داغ

از پاییز بیزار ام

عاشقانه و دو نفره است لعنتی !

برای منِ تنها پاییز جز درد چیزی نیست

از پاییز بیزارم … بیزار

 

_________________________

 

چه حکایت عجیبی است هوای پاییز !

تنها را تنها تر می کند و عاشق را عاشق تر

 

جدیدترین متن های پاییزی ناب برای پروفایل

 

 

بیا ای همنشین سرد پاییز

به آواهای شب هایم درآمیز

بیا ای رنگ مهتاب بلورینتو شعری تازه در من برانگیز

 

_________________________

 

هی پاییز

ابرهایت را زود بفرست

شستن این گرد غم از دل من

چندین پاییز باران می خواهد

 

_________________________

 

تنهایی

نامِ دیگر پاییز است

هرچه عمیق تر

برگریزانِ خاطره هات بیشتر

 

 

بگذار پاییز بیاید

بتازد

ببارد

من در آغوش تو

تا همیشه غرق بهارم

 

_________________________

 

غصمون گرفت

تو هوای تلخ پاییز

با غروبای غم انگیز

آسمون از گریه لبریز

 

_________________________

 

پاییز بهانه است

سرما بهانه است 

آغوش بگشا که دلم

پر از بهانه است

 

عکس و متن رسیدن پاییز عاشقانه دونفره

 

جایت کنارم خالیست

مثل نبات کنار چای

مثل گلپر روی انار

مثل بوی نم وقت باریدن باران

مثل برگ‌های طلایی در پاییز

همین‌ قدر ساده

همین‌ قدر مهم

همین‌ قدر حیاتی

 

_________________________

 

فراموش کردنت پیش کش

من پاییز به پاییز

دارم بیشتر عاشقت می‌ شوم

 

_________________________

 

برگ به برگ

باران به باران

هدر می‌ دهی پاییز را به پای نیامدنت

 

شعر و متن های ناب پاییزی برای دوست

 

بیا پاییز و جادو کن

قلبم مدتهاست که یخ زده

بیا و با خودت برایم یک سبد عشق بیاور

 

_________________________

 

میخواهم غم و اندوهم را به برگ درختان سنجاق کنم

صدای نفس های پاییز به گوشم میرسند

چند روز دیگر، برگها میریزند و حتما غم های من …

 

_________________________

 

دستهایت را آماده کن پاییز نزدیک است

باید گره بخورند در دستهای عاشق من

دستهایی که سالهاست

در انتظار عاشقی کردن تنها مانده اند

 

متن های زیبا در مورد پاییز تنهایی و باران

 

پاییز دارد از راه میرسد، دلشوره دارم

میترسم از راه برسد و خاطراتت گلویم را بفشارند

میترسم دلم تو را بهانه کند و من هیچ جوابی نداشته باشم

 

_________________________

 

پادشاهِ فصل ها دارد از راه میرسد

پادشاهِ دلم وقت آمدنت نیست هنوز ؟

 

_________________________

 

پاییز، نزدیک است

عشق را دَریاب

برگ های خزان بسیارند و بی انتها

 

 

تو از فصلِ پاییز زیباتری

من از فصلِ پاییز تنهاترم

 

_________________________

 

و عشق

پنهانی ترین

رازِ پاییز است …

 

_________________________

 

مثل یک جریان موسیقی

مثل یک باران پاییزی

ناگهانی بودنت عشق است

 

_________________________

 

علم بهتره یا آغوش؟

فصل اگه پاییز باشه

یار اگه کنار باشه

بادِ آروم اگه پرده رو تکون بده

بوی بارون اگه قاطی بشه با بوی عطرِ تنش

تو بگو کل دنیا یا آغوش؟

تو بگو بهشت یا آغوش؟

آغوش!

آغوش!

 

_________________________

 

چه فرقی می‌ کند عزیزم

مهر باشد یا آبان و آذر ماه

وقتی تو باشی و پاییز باشد

باران، برگ‌ ها و ابر باشد

زندگی رنگ دیگری دارد

 

 

  • ابوالفضل

نظرات  (۱)

  • مواردمنع مصرف هلیله سیاه
  • Simply wish to say your article is as surprising.
    The clearness in your post is just excellent and i could assume
    you are an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab
    your RSS feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please continue the
    rewarding work.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی